ВГО «Успішна Україна» оголошує
|
Новини
25 серпня 2007 У Міністерстві фінансів відбувся круглий стіл з обговорення розділу ІІІ "Податок на прибуток підприємств" проекту Податкового кодексу України21 серпня у Міністерстві фінансів України відбувся черговий круглий стіл з обговорення розділу ІІІ “ Податок на прибуток підприємств” проекту Податкового кодексу.Хоча в основу розділу ІІІ „ Податок на прибуток підприємств” покладено Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств", цей податок зазнав суттєвого реформування.Податковий облік наближається до бухгалтерського 1. Визначення та класифікація доходів і витрат здійснюватимуться за принципом „ нарахування та відповідності доходів та витрат”, прийнятим у бухгалтерському обліку, тобто, незалежно від дати надходження або сплати грошових коштів з урахуванням певних обмежень.2. При розрахунку об’єкта оподаткування доходи від реалізації товарів (послуг) звітного періоду зменшуватимуться на витрати, пов’язані із реалізацією таких товарів (послуг), які за своїм складом є аналогічними до собівартості реалізованої продукції, прийнятої у чинних положеннях бухобліку, а також на інші витрати звітного податкового періоду: адміністративні, витрати на збут, загальновиробничі. 3. Витрати, як і сьогодні, будуть нараховуватись з певними обмеженнями для витрат подвійного призначення, при цьому, самі обмеження переглянуто у бік суттєвого скорочення. На суму постійних і тимчасових різниць, кількість яких буде знижено до мінімуму, буде відрізнятися розмір прибутку, визначеного за правилами бухгалтерського обліку, від податкового, що знайде відображення у декларації. Таким чином, буде забезпечено прозорість формування податкового зобов’язання на даних бухгалтерського обліку. 4. При обчисленні податку амортизаційні відрахування, як і в бухгалтерському обліку, входитимуть до складу витрат, а розмір амортизації розраховуватиметься як за прямолінійним методом до первісної вартості, так і методом прискореного зменшення залишкової вартості, Самостійний вибір методу надасть можливість вдвічі скорочувати мінімально допустимі строки корисного використання основних засобів, передбачені проектом, і водночас збереже для бізнесу нині існуючий вартісний рівень податкової амортизаційної знижки. Крім того, поняття „ поліпшення” та „ремонт" розмежовано із збереженням тих же відмінностей, які притаманні їм у бухгалтерському обліку.Інвестиційна складова у розділі ІІІ „ Податок на прибуток підприємств”- знижено ставку податку до 20% у разі інвестування частини прибутку. Знижена ставка буде застосовуватися до частини оподатковуваного прибутку, інвестованого у звітному періоді на придбання нового устаткування, машин та обладнання, вантажного транспорту, а також прав на винаходи, корисні моделі, промислові зразки, сорти рослин, породи тварин, ноу-хау, які безпосередньо використовуватимуться у господарській діяльності не менше трьох років; - запроваджено спеціальні інвестиційні пільги, зокрема у вигляді інвестиційно–інноваційного податкового кредиту, а також у вигляді пільг на інвестування будівництва об’єктів інфраструктури суспільного користування, що передається у державну та комунальну власність; - передбачено пільги з метою стимулювання розвитку технологій енергозбереження; - удосконалено порядок обчислення податку від операцій з об’єктами інтелектуальної власності. Зокрема, змінено правила визначення амортизації нематеріальних активів з урахуванням правил бухгалтерського обліку. Щодо оподаткування фінансового сектору - запропоновано перехід на загальну систему оподаткування страхових організацій з врахуванням особливостей провадження страхової діяльності, зокрема щодо врахування резервів; - для банків змінюються правила формування страхових резервів, які будуть наближені до міжнародних принципів їх обчислення; - врегульовано питання оподаткування операцій з фінансового лізингу. Платіж за користування майном згідно із договорами фінансового лізингу (без урахування частини лізингового платежу, що надається у рахунок компенсації частини вартості об’єкта фінансового лізингу) розглядатиметься як проценти, аналогічні процентам банківської установи. Для покращення адміністрування податку на прибуток запропоновано - зміни до правил регулювання сумнівної та безнадійної заборгованості, які направлені на зниження бюджетних ризиків та збереження права платників на коригування податкових зобов’язань у зв’язку із несвоєчасними розрахунками покупців; - запроваджуються нові правила на визначення звичайної ціни згідно із міжнародними принципами трансфертного ціноутворення та додаткові офшорні застереження, направлені на упередження втрат бюджету; - при нарахуванні податку у разі наявності у платника філій без статусу юридичної особи щодо кожного відокремленого підрозділу юридична особа повинна буде забезпечувати ведення окремого обліку доходів, витрат і прибутку та визначення постійних та тимчасових податкових різниць . Загальний оподатковуваний прибуток юридичної особи враховуватиме прибутки усіх відокремлених підрозділів та не зменшуватиметься на суму збитків окремих підрозділів.Прийняття цього розділу Податкового кодексу дозволить - створити єдину з бухгалтерським обліком інформаційну базу для складання декларації з податку на прибуток з мінімальними затратами для бізнесу; - зробити прозорими та ефективними процедури податкового аудиту, зменшити витрати на перевірки достовірності складання податкової декларації; - покращити інвестиційну привабливість України для іноземних та національних інвесторів; - розширити базу оподаткування без посилення податкового тиску. www.minfin.gov.ua Коментарі |
|
|
e-mail: © 2004-2007 ВГО "Успішна Україна". Усі права на матеріали, що знаходяться на сайті, охороняються у відповідності з законодавством України. У разі будь-якого використання матеріалів сайта, гіперпосилання на www.uspishnaukraina.com.ua є обов'язковим. |
||